Data calendari:
Es repeteix cada setmana cada Dimarts i cada Dimecres i cada Dijous i cada Divendres i cada Dissabte i cada Diumenge fins a Dg març 12 2023.
dimecres 27 Desembre 2023

EXPOSICIÓ

Domènech i Montaner. Catalanisme i país. La vertebració de la Catalunya moderna

Comissari: Carles Sàiz i Xiqué

L’exposició "Domènech i Montaner, catalanisme i país. La vertebració de la Catalunya moderna", comissariada per l’historiador i president del Centre d’Estudis Lluís Domènech i Montaner, Carles Sàiz i Xiqués, pretén recuperar l’empremta política de l’arquitecte Lluís Domènech i Montaner durant els primers anys del moviment catalanista.

La trajectòria de Domènech, -president de la Unió Catalanista, promotor de les Bases de Manresa, fundador de la Lliga Regionalista i del Centre Nacionalista Republicà- ens permet presentar-lo com un dels teòrics del nacionalisme que més ha contribuït a forjar la Catalunya moderna. Aquesta exposició itinerant es podrà veure també a Reus i Barcelona al llarg del 2023.

Organitza: Generalitat de Catalunya i Centre d’Estudis Lluís Domènech i Montaner

Amb el suport: Ajuntament de Canet de Mar, Centre de Lectura de Reus i Ateneu Barcelonès

* Consultar calendari d'obertura de la casa museu.