El circuit consta d'una passejada exterior pel centre històric modernista de Canet de Mar, comentada. S'inicia vora el mar, al final de la riera Sant Domènec amb el comentari d'algunes cases de navegants, d'indians i de les cases modernistes com l'Ateneu Canetenc, la casa Roura, la casa Domènech, la casa Juli Font, la casa Floris, la casa Serra Pujadas, la casa Puxan i les cases Carbonell Paloma, d'arquitectes com Lluís Domènech i Montaner, Pere Domènech i Roure, Francesc Fargas i mestres de cases com Salvador Torrus. La ruta  acaba amb la visita exterior i  interior de la Casa museu.

Properes dates disponibles:  21 de gener, 3 de febrer, 18 de febrer, 2 i 17 de març, , 6 i 21 d'abril, 4 i 19 de maig, 1 i 16 de juny, 6 i 20 de juliol, 3 ,17 i 21 d'agost, 7 i 22 de setembre, 20 d'octubre, 2 i 17 de novembre, i 7 de desembre a les 11 h.

• Visita guiada i comentada per historiadors de l'art. Recorregut planer d'una hora i mitja aproximadament, per l'entorn urbà i dins la Casa museu.
  • Programada el tercer diumenge de mes. Consultar dates al calendari o al telèfon de reserves.
  • En català. Els grups poden sol·licitar la visita en altres llengües (confirmació en funció de la disponibilitat).
    S'oferiran ràdio-guies.
    Consultar disponibilitat per grups (a partir de 10 persones) per la visita lliure a la casa museu o per les activitats, rutes i visites.
    ​Els grups poden sol·licitar rutes privades dins els dies i horaris d'obertura estipulats al calendari trucant a la Casa Museu.

​​Reserva recomanada. Places limitades.

Tarifa general: 10 €
Tarifa reduïda: 6 €
(estudiants entre 12 anys i 18 anys, persones a l'atur, jubilades, amb carnet de biblioteca o d'estudiant )

Reserves i informació complementària:

Casa museu: telèfon 93 795 46 15 en horari d'obertura o enviar correu a canet.canetmuseu@canetdemar.cat