Taller familiar
Data calendari: diumenge 15 Octubre 2023

PORTES OBERTES I ACTIVITATS GRATUÏTES PER LES JORNADES EUROPEES DEL PATRIMONI

Com cada any per aquestes dates, se celebren les Jornades Europees del Patrimoni i la Casa Museu Lluís Domènech i Montaner participa fent jornada de portes obertes dissabte i diumenge i acollint dues activitats: dissabte una visita comentada a l'exposició temporal i diumenge al matí un taller de rajoles modernistes.

Taller familiar de rajoles modernistes a la casa museu.

El diumenge d'11 h a 12h i de 12 h a 13h la Victoria Ibars, artista-ceramista, guiarà un taller per tota la família on es modelaran i pintaran rajoles  inspirades en una peça del museu. El modernisme va ser un corrent artístic que va impulsar l'artesania. Amb aquest taller podràs emportar-te a casa la teva pròpia rajola modernista. Serà una bona ocasió per conèixer la tècnica en un entorn incomparable; la casa d'estiueig del pare del modernisme català, l'arquitecte Lluís Domènech i Montaner. L'activitat es recomana per adults i nens a partir de sis anys, els menors hauran de venir acompanyats d'un adult.

Organitza: Casa Museu Lluís Domènech i Montaner

Per reserves cal trucar al 937954615. Les places són limitades