Data calendari: dissabte 14 Octubre 2023

Portes obertes i activitats gratuïtes per les Jornades Europees de Patrimoni

Com cada any per aquestes dates, se celebren les Jornades Europees del Patrimoni i la Casa Museu Lluís Domènech i Montaner participa fent jornada de portes obertes dissabte i diumenge i acollint dues activitats: dissabte una visita comentada a l'exposició temporal i diumenge al matí un taller de rajoles modernistes.

VISITA COMENTADA A L'EXPOSICIÓ DOMÈNECH I MONTANER. MODERNISMEI I MODERNITAT A CANET DE MAR

Visita comentada de l'exposició “Domènech i Montaner. Modernisme i modernitat a Canet de Mar” a càrrec dels comissaris, Carles Sàiz i Xiqués i Gemma Martí.

Aquesta exposició fa palesa l'empremta arquitectònica de Domènech i Montaner a la població, amb els edificis més representatius bastits entre segles i amb projectes tan singulars com la planificació urbanística i de serveis del poble, que deixa entreveure que la modernitat va arribar a Canet de Mar de la mà de Lluís Domènech i Montaner.

L’exposició es pot veure a la Casa museu Lluís Domènech i Montaner fins el juny del 2024.

Aquesta activitat s’emmarca dins el programa de les Jornades Europees de Patrimoni 2023.

Dissabte 14 d'octubre a les 18.30 h a la Casa Museu Lluís Domènech i Montaner
Visita gratuïta. Places limitades