El circuit consta d'una passejada guiada i comentada per un dels nostres guies pel centre històric i d'una visita guiada a la Casa Museu Lluís Domènech i Montaner.

La Ruta s'inicia vora el mar, a la riera Sant Domènec, tot comentant alguns dels principals punts d'interès del patrimoni modernista de Canet, com l'Ateneu Canetenc, la casa Roura o la casa Floris entre altres. Durant la visita a la Casa museu podran visitar dues cases, Can Domènech, la casa d'estiueig de l'arquitecte i la seva família, i la que es va convertir en el seu estudi dels darrers anys, Can Rocosa, una casa de pescador del segle XVII.

Dates disponibles

Visites guiades en català:
21 de gener, 3 de febrer, 18 de febrer, 2 i 17 de març, , 6 i 21 d'abril, 4 i 19 de maig, 1 i 16 de juny, 7 i 22 de setembre, 20 d'octubre, 2 i 17 de novembre, i 7 de desembre a les 11 h.
Visites guiades en castellà:

6 i 20 de juliol, 3 ,17 i 21 d'agost a les 18h.

• Visita guiada i comentada per historiadors de l'art. Recorregut planer d'una hora i mitja aproximadament, per l'entorn urbà i dins la Casa museu.
  • Programada el tercer diumenge de mes. Consultar dates al calendari o al telèfon de reserves.
  • En català. Els grups poden sol·licitar la visita en altres llengües (confirmació en funció de la disponibilitat).
    S'oferiran ràdio-guies.
    Consultar disponibilitat per grups (a partir de 10 persones) per la visita lliure a la casa museu o per les activitats, rutes i visites.
    ​Els grups poden sol·licitar rutes privades dins els dies i horaris d'obertura estipulats al calendari trucant a la Casa Museu.

​​Reserva recomanada. Places limitades.

Tarifa general: 10 €
Tarifa reduïda: 6 €
(estudiants entre 12 anys i 18 anys, persones a l'atur, jubilades, amb carnet de biblioteca o d'estudiant )

Reserves i informació complementària:

Casa museu: telèfon 93 795 46 15 en horari d'obertura o enviar correu a canet.canetmuseu@canetdemar.cat